W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zarządzenie nr 9/2024 PROCEDURA ZGŁASZANIA NARUSZEŃ

XML

Treść

Procedura zgłaszania naruszeńZARZĄDZENIE  NR 9/2024 

 

Dyrektora Muzeum Miejskiego "Dom Gerharta Hauptmanna" w Jeleniej Górze

 nr 9/2024 z dnia 29.08.2024 r.
 

 w sprawie wprowadzenia „Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Muzeum Miejskim „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze“



Niniejszym na podstawie:

art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie sygnalistów (Dz. U. po. 928), wprowadza się „Wewnętrzną procedurę zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”, stanowiącą załącznik nr 1 do zarządzenia.


§1

 1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym zarządzeniem stosuje się bezpośrednio przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928).

§2

1.   Zarządzenie do wiadomości i realizacji wszystkich pracowników.

2.   Osoba odpowiedzialna za propagowanie zarządzenia: Specjalista ds. Kadr i Administracji.

3.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 24 września 2024 r.

 


 Dyrektor

Muzeum Miejskiego "Dom Gerharta Hauptmanna" 

w Jeleniej Górze

 

Załączniki