Zarządzenie nr 9/2024 PROCEDURA ZGŁASZANIA NARUSZEŃ
XMLTreść
Procedura zgłaszania naruszeńZARZĄDZENIE NR 9/2024
Dyrektora Muzeum Miejskiego "Dom Gerharta Hauptmanna" w Jeleniej Górze
nr 9/2024 z dnia 29.08.2024 r.
w sprawie wprowadzenia „Wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Muzeum Miejskim „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze“
Niniejszym na podstawie:
art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie sygnalistów (Dz. U. po. 928), wprowadza się „Wewnętrzną procedurę zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”, stanowiącą załącznik nr 1 do zarządzenia.
§1
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym zarządzeniem stosuje się bezpośrednio przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928).
§2
1. Zarządzenie do wiadomości i realizacji wszystkich pracowników.
2. Osoba odpowiedzialna za propagowanie zarządzenia: Specjalista ds. Kadr i Administracji.
3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 24 września 2024 r.
Dyrektor
Muzeum Miejskiego "Dom Gerharta Hauptmanna"
w Jeleniej Górze